Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả công việc

1. Payroll & Benefits Administration.

  • Prepare monthly attendance records, payroll, bonus, allowances, and personal income tax finalization.
  • Administer and update social, health, and unemployment insurance; handle procedures for employee insurance changes and benefits
  • Directly draft and implement guidelines and announcements related to payroll and policies.
  • Process bonus payments for employees.
  • Advise manager on building and allocating HR cost plans..
  • Manage 24-hour insurance and health insurance contracts for staff and managers...

 

2. Labor Relations.

  • Implement communication activities to inform employees about their rights and obligations in accordance with legal regulations and company policies.
  • Serve as main contact point for employee inquiries about salary and benefits policies.
  • Handle procedures for employee resignations and labor contract termination.
  • Update and maintain employee data in the HR system and hard copy records.
  • Manage labor contract renewals, transfers, and reassignments for employees.

 

3. Reporting.

  • Prepare reports on payroll, social insurance, and employee benefits.
  • Submit required reports to authorities upon request.
  • Monitor productivity/sales cost reports and propose appropriate policy adjustments.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, Economics, Accounting, Law, or other related fields.
  • At least 2 years of experience in a similar position, preferably with experience in the FMCG, retail, F&B, manufacturing industry.
  • Strong knowledge of labor law, social insurance, personal income tax, and related regulations; in-depth understanding of payroll, employee benefits, labor relations, and the company’s business operations.
  • Proficient in preparing statutory social insurance and labor reports, calculating personal income tax, and effectively handling problem-solving and decision-making tasks.

Việc Làm Tương Tự

Chức Danh Nơi làm việc Lương Ngày Hết Hạn

Employer Branding Intern

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 01/08/2025

Learning And Organizational Development Specialist

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 28/07/2025

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.